منتدى أصدقاء للأبد

بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


نتحدى الفراق فى آخر سنوات الدراسة ----- حقا كلمة شكر واجبة لصاحبة الفكرة د. مروة رمضان ------ المؤسسون / الفرقة الرابعة كلية الآداب جامعة الزقازيق
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 تخيلوا الدنيا بدون نساء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-05-15, 12:02 am


تخيلوا الدنيا بدون نساء



الأسواق هادية

كساد اقتصادي
شوارع فاضية
شركات الاتصالات تخسر
سوق السيارات ينكسر
الشيطان ما عنده شغل
دوا الضغط ماله لزوم
كل الرجال يدخلون الجنة



الكلام ده على سبيل الفكاهة ومحدش يزعل منى وبالذات البنات

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams


عدل سابقا من قبل Shams في 2009-05-30, 5:51 pm عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
AhMeD KHaLiL
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 172
تاريخ التسجيل : 04/05/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-05-15, 7:01 am

ههههههههههههههههههههههه
مع احترامي الشديد للبنات
بس معاك حق في كل كلمه قلتها يا شريف
بس احنا برضو منقدرش من غيرهم
ولا اييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
JEMY MARTIN
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 317
تاريخ التسجيل : 04/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-05-15, 8:45 am

تمام يا وااااااااااد يا شريف
احنا بس نتكلم ولكن
لو فكرت كويس هتعرف
انه زي م ليلو بيقول
ماينفعش نعيش من غيرهم
على رأى المثل
ضرر لابد منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مى فرغلى
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-05-25, 2:44 am

شفت اهو صحابك ردوا وقالوا انكم ما تقدروش
تعيشوا من غيرنا
ودى حقيقة مؤكدة يعنى
ويا ريت تبتدى تغير مواضيعك بقا عشان الملل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-05-25, 11:03 pm

مى فرغلى كتب:
شفت اهو صحابك ردوا وقالوا انكم ما تقدروش
تعيشوا من غيرنا
ودى حقيقة مؤكدة يعنى
ويا ريت تبتدى تغير مواضيعك بقا عشان الملل




أنتم قدر


لازم نتحمل


وبعدين انتم ليكم اسم لايق قوى وعجبنى
الحلو المر


و ف الأخر لينا الجنة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-07, 3:15 am

ياشريف بلاش انت
يابنى هضيعوا من غيرنا وتحتاسوا
ابقى ورينى لو عرفت تعيش من غير نص الحلو
با جدعان حد يخبى شريف من قدامى
متشكرين يا عم

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-07, 9:36 pm

sadlysmile كتب:
ياشريف بلاش انت
يابنى هضيعوا من غيرنا وتحتاسوا
ابقى ورينى لو عرفت تعيش من غير نص الحلو
با جدعان حد يخبى شريف من قدامى
متشكرين يا عم

يممى يممى يممى
لا خوفت
وبعدين إيه بلاش إنت ده
لا أنا
وبعدين هنضيع إيه
إنتى بتتكلمى على شلن ولا بريزه فضه وقعت منك
وبعدين إحنا بنلعب أستغماية عشان أستخبى منك
منورة
المنتدى يا رضوى

lol! lol! lol! lol!

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
مى فرغلى
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 12:20 am

ايه يا شيرى براحة ع البنت شوية

دى لسة جديدة يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 3:03 am

منور بيك يا عم
هعورك ابعد عنى يا بنى وبلاش انت
حاسبى كدة يا مى وانا اورية مين رضوى

يابنى مينفعش اتكلم عن نفسى

ماشى يا عم شريف خاف على نفسك بقى Basketball Basketball

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 4:20 pm

مى فرغلى كتب:
ايه يا شيرى براحة ع البنت شوية

دى لسة جديدة يعنى

هو أنا لسة عملت حاجة
وبعدين عشان هى لسة جديدة أنا مش عايز أشد عليها
وهرأف بيها
عشان خاطرك بس يا مى

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 4:27 pm

sadlysmile كتب:
منور بيك يا عم
هعورك ابعد عنى يا بنى وبلاش انت
حاسبى كدة يا مى وانا اورية مين رضوى

يابنى مينفعش اتكلم عن نفسى

ماشى يا عم شريف خاف على نفسك بقى Basketball Basketball

ما أنا قولتلك قبل كده أنا
وبعدين أنا متعورتش قبل كده
ونفسى أتعور
هتعرفى؟؟؟؟
وبعدين إتكلمى عن نفسك أنا كلى أذان صاغية
وبعدين أنا قولت قبل كده إن أنا مبخفش
وبعدين شرف التجربة يكفيك
وربنا يوفقك
بس صعبان عليا تعبك ع الفاضى

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 7:07 pm

انا قولت انك بتسمع اغنية الحلم العربى
يابنى ابعد عنى
نفسك تتعور طيب يا جدعان سجلوا اللحظة
التاريخية بكرة هعور شريف ؟

بكرة مش بعيد
اصبر الصبر جميل

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 7:21 pm


لو كنتى هتعورينى أبقى تجيبى معاكى حاجة غير صباع الروج والمنوكير وحاجات المكياج عشان مبتعورش
أبقى هاتى معاكى دبوس
وبعدين أبقى نبهينى قبل ما تعملى حاجة عشان أعمل نفسى إن أنا إتعورت
يمكن أرفع من روحك المعنوية شوية
مش عايز أكسر مقاديفك

هههههههههههههههههههه
What a Face What a Face What a Face


_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 7:26 pm

Shams كتب:

لو كنتى هتعورينى أبقى تجيبى معاكى حاجة غير صباع الروج والمنوكير وحاجات المكياج عشان مبتعورش
أبقى هاتى معاكى دبوس
وبعدين أبقى نبهينى قبل ما تعملى حاجة عشان أعمل نفسى إن أنا إتعورت
يمكن أرفع من روحك المعنوية شوية
مش عايز أكسر مقاديفك

هههههههههههههههههههه
What a Face What a Face What a Face





صباع روج اية ومنوكير ومكياج اية انت بتكلم عروسة باربى
مش بقول ميعرفنيش يا جدعان
وتعمل نفسك متعور لية هو انا صغيرة معرفش اعورك يعنى
قولتلك بكرة مش بعيد

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil afro afro afro

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 7:41 pm


هههههههههههههههه
أي ام ويتنج
وعلى رأى الشاعر رمضان مبروك أبو العلمين


وإني وان كنت الاخير زمانه
لآت بما لم تستطعه الاوائل


_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-08, 7:44 pm

لا تعلـــــــــــــــــــــــــــــــيق
Question Question Question

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مى فرغلى
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-09, 9:20 pm

ايه يا رضوى انتى وشريف ما تهدوا اللعب شوية
انتوا مالكم دايسين فى بعض كده ليه
معليش يا شريف هى برضه اختنا الصغيرة
خليها عليك شوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-09, 11:30 pm

مى فرغلى كتب:
ايه يا رضوى انتى وشريف ما تهدوا اللعب شوية
انتوا مالكم دايسين فى بعض كده ليه
معليش يا شريف هى برضه اختنا الصغيرة
خليها عليك شوية

خلاص هسيبها المره دى عشان خاطرك يا مى
بس مش كل مره هخليها عليا

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-10, 3:35 am

لاتعليـــــــــــــــــــــــــــــق
احمد انا ساكتة اهو

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-12, 2:43 am

sadlysmile كتب:
لاتعليـــــــــــــــــــــــــــــق
احمد انا ساكتة اهو

انتى عايزه إيه دلوقتى وانا هعملهولك من غير أحمد


_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
moon.light
Moderator
Moderator


عدد المساهمات : 130
تاريخ التسجيل : 29/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-14, 7:13 pm

البنات النص التانى الحلوه فى حياتنا كلها


اها ساعات بيطلع منهم افاهات ترخم

بس هما الحياه كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-06-14, 7:30 pm


عندك حق
وشكرا على مرورك

_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
Dlo3a
New friend
New friend
avatar

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 26/07/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-07-26, 8:06 am

على فكره من أسباب دخولى المنتدى
إنى أرد عليك وأوقفك عن مهاجمتنا واستنى منى
وهنشوف مين اللى هيضحك فى الأخر
وياريت البنات كلهم يقفوا معايا عشان نوريه إحنا نقدر نعمل إيه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dlo3a
New friend
New friend
avatar

عدد المساهمات : 13
تاريخ التسجيل : 26/07/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-07-26, 8:07 am

أه سورى نسيت
نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بـنـدق
Adminstrator
Adminstrator
avatar

عدد المساهمات : 376
تاريخ التسجيل : 04/05/2009
العمر : 29
الموقع : الأرض المباركة ( مــصــر ســابــقـا )

مُساهمةموضوع: رد: تخيلوا الدنيا بدون نساء   2009-07-26, 12:09 pm

أهم حاجة بس المنتدى يطلع سليم

ده اللى يهمنى

عموما انتوا منكوا لبعض تصطفوا

و انا الخق اشوفلى حتة أستخبى فيها

و ياريت قبل ما تتخانقى بس تعرفينا انتى مبن فى موضوع بطاقة تعارف فى قسم الترحيب

_________________
مـــوقــعى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.bondokhere.blogspot.com
 
تخيلوا الدنيا بدون نساء
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى أصدقاء للأبد  :: الركن المميز :: ساعة لقلبك-
انتقل الى: