منتدى أصدقاء للأبد

بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


نتحدى الفراق فى آخر سنوات الدراسة ----- حقا كلمة شكر واجبة لصاحبة الفكرة د. مروة رمضان ------ المؤسسون / الفرقة الرابعة كلية الآداب جامعة الزقازيق
 
الرئيسيةالرئيسية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 غلاسة بنات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: غلاسة بنات   2009-05-17, 11:59 pm



دي بقى بنت شكلها لسه شاريه موبيل جديد وقاعده هتغلس على العالم اسمعوا بداية
الغلاسة

البنت : آلو الكفتيريا
الولد : لا المطعم
البنت : اوكي سوري بحسبها البقالة
الولد : هههههههاي ماسخه
البنت : ماسخه !خلاص حط فيه ملح ههههاى
الولد : اقولك يابت وريني عرض كتافك
البنت : ما ينفعش طولها؟ ههههاى
الولد : ربنا يشفي
البنت :ليه الاخ داخل مستشفى هههههاى
الولد :الحمد لله والشكر
البنت :أنت قايم من الغدا؟ههههههاى
الولد:انتي فايقه
البنت:لا مهيتاب هههههاى

الولد:لا ها حلووووووووووووووه
البنت:اذا حلوووووه أيّديها ههههاى
الولد:والله دمك ثقيل
البنت:دمي ثقيل؟ ليه كم وزنه هههههاى
الولد: و كمان دمك بارد
البنت:خلاص حطه في المايكرويف ههههاى
الولد:انتي اصلا معندكش ادب
البنت:أدب ولا نصوص ههههاى
الولد: يا بنتى قطعتنى حكيات
البنت:ليه الاخ ورقة ههههاى
الولد:اووووووووووووووووووووووووف
البنت:اوووووووووووووووووووووووووف ولا أون
(أكشن تانى مرة)
الأم لبنتها : إتأخرتى كده ليه
البنت : كان فيه ولد ماشى ورايا
الأم : طيب ده مش سبب يخليكى تتاخرى
البنت : طيب أعمل ايه إذا كان هو الى ماشى على مهله

(أكشن لثالث مرة)
البنت لصديقتها : شوفتى مهدى وقلة أدبه
صديقتها : ليه عمل ايه
البنت : ده معندوش دم وقليل الذوق
صديقتها : فيه ايه بس
البنت : كنا بنذاكر سوا فى كافتيريا الكلية
صديقتها : وبعدين
البنت : وبالصدفه ومن غير ما أقصد طبعاً ايدى جت على ايده
وبجد بجد من غير ما أقصد حاجة
صديقتها : وطبعاً من قلة أدبه مسك ايدك
البنت : الندل ده سحب ايده بسرعه ,
آل إيه , نمله لسعته وعاوز يهرش




_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
AhMeD KHaLiL
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 172
تاريخ التسجيل : 04/05/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: غلاسة بنات   2009-05-18, 6:34 pm

هههههههههههههههههههههههه
الله يخرب عقلك يبني
ايه يبني انت مش وراك غيرهم ولا ايه ؟؟؟؟؟؟
جامده اخر حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مى فرغلى
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 249
تاريخ التسجيل : 06/05/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: غلاسة بنات   2009-05-25, 1:15 am

المفروض ما تكتبش العنوان غلاسة بنات
ده انت المفروض تكتب غلاسة منك على البنات
انت يابنى مش وراك غيرنا
انا عاوزاك تنوع كده فى مواضيعك عشان الملل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: غلاسة بنات   2009-05-25, 11:23 pm

مى فرغلى كتب:
المفروض ما تكتبش العنوان غلاسة بنات
ده انت المفروض تكتب غلاسة منك على البنات
انت يابنى مش وراك غيرنا
انا عاوزاك تنوع كده فى مواضيعك عشان الملل
على فكرة يا مى
أنا بجد مش عايزك تزعلى
وبعدين أنا مغلطش ف حاجه
وبعدين مشفتش منك رد على سياق الموضوع نفسه
وبعدين بالنسبة لردك
بوصفى إنى غلس
فردى عليه ربنا يسامحك
وحلو إن أنا خلصت من العقد والحبال اللى أنتى كنت ماسكاهم لى الأول ف الردود بتاعتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
sadlysmile
Moderator
Moderator
avatar

عدد المساهمات : 568
تاريخ التسجيل : 05/06/2009
العمر : 27
الموقع : http://4everfriends.all-up.com

مُساهمةموضوع: رد: غلاسة بنات   2009-06-06, 5:22 am

شكرا على البهدله الاصلى دى
دا انتوا من غيرنا مش هتعيشوا احنا النص الحلو
ميرسى يا شريف عالموضوع

_________________


لما يا عمري جيت أسوة زماني نسيت يا سلام آه حبك دوا

بيكفيني يللي راح من عمري أنا حلك يا قلبي ارتاح و اتهنى بالهنا


ونعوووووووود بعد غيااااااااااااااااااب

rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Shams
Manager
Manager
avatar

عدد المساهمات : 669
تاريخ التسجيل : 05/05/2009
العمر : 30

مُساهمةموضوع: رد: غلاسة بنات   2009-06-06, 11:33 pm






sadlysmile كتب:
شكرا على البهدله الاصلى دى
دا انتوا من غيرنا مش هتعيشوا احنا النص الحلو
ميرسى يا شريف عالموضوع


من غيركم مش هنعيش!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ردى عليه إن
فيه ليا موضع ف المنتدى إسمه
تخيلوا الدنيا بدون نساء


http://4everfriends.all-up.com/forum-f19/topic-t51.htm

على رأى المثل

((ضرر لابد منه))


وأهلا بيكى ف المنتدى






_________________

حبيبى يا ملاك.. يامهنينى بهواك .. شو هـ الدنيا بلاك .. حبيبى يا ملاك .... والله ملاك







rody&shams
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://shams.blogaraby.com/
 
غلاسة بنات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى أصدقاء للأبد  :: الركن المميز :: ساعة لقلبك-
انتقل الى: